nothin on you

har blivit en hejare på att ladda ner låtar nu måste jag säga. har nu lärt mig att ladda ner ordentligt, och sedan föra över till mobilen. känner mig riktigt nöjd. nu kan man njuta bättre än förr när man sätter i pluggarna i öronen. förövrigt har jag inte haft något att skriva här tidigare idag, men jag har iallafall hunnit varit i stallet och fixat med pållarna, sedan blev det en snabbis in till stan för att inhandla lite viktiga stuffs som är ett måste. blev även lite käk, svårt att låta bli hihi. därefter har jag mamma och malla shoppat loss på olika ställen och lite sådär vaaa. var faktiskt välbehövligt nu. tack mami :)

nu ska jag ladda ner lite låtar, och ska även försöka plugga lite körkortsteori. Körningen är på G nu känner jag, har ett riktigt bra flow när jag kör nu för tiden. så det är bara plugget som är kvar, bläääääää..

C:)


Kommentarer
.

var på tiden att du lärde dig att ladda ned, slapp jag lära dig :)

2010-08-09 @ 21:55:11
a

Mm, tur du hade som slapp.

2010-08-10 @ 13:30:58
URL: http://annahillgren.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0