packing

träningen idag gick så bra, känns för bra för att vara sant nästan. båda två var dutti :)
har precis tagit en dusch och just nu håller jag på och packar! tog precis en liten paus, kan man behöva lite då och då känner jag. är ju inte den bästa packer som finns, istället ligger halva garderoben på rumsgolvet. kan bli kul att plocka in allt igen sen. nej men jag börjar bli hyfsat klar iallafall, som vanligt ser det ut som att jag ska vara bortrest i en månad.. om inte två månader till och med. bättre att ha med sig för mycket än för lite tycker jag iallafall! hihi
som tur var så kommer min packhjälp och smakprov snart hit och hjälper lite, sen blir det film och mys :)


saknar gotland:(



Kommentarer
Cissi

Trevlig kväll! =)

2010-08-11 @ 21:08:54
URL: http://ceciliav.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0