Perfecto


denna dag har varit kind of perfect, helt okryddat. Tog en lååånglång sovmorgon eftersom jag kände mig helt slutkörd. Hade fått mess om att det var landet-häng, så det va bara att kravla sig ur sängen och dra på sig bikinin och dra dit. Var där i flera timmar, satt på stranden, bada pyttelite, åt god lunch, pratade m.m. åååh så jag älskar det sommarlivet! kanske var sista landet-dagen denna sommar, vem vet. men vi tog tillvara på den på bästa sätt :) kom hem på eftermiddagen iallafall och då gick jag och mamma till ridbanan med corsa och trimmade lite inför träningen imorgon, gick väldigt bra! finafina du :)

nu först och främst blir det mat för min del, som jag absolut inte kan vara utan alltför länge.
sen kan det bli staketgatanmys, we will see :)

det finns annat som också är kind of perfect.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0