Sandviken

Gårdagen var sköööön. Mötte ella på hemmakväll så att vi kunde hyra någon film. tog ca 40 min att hitta en, som alltid. är fan omöjligt att hitta något man vill se om man inte vet någon. men iallafall så åkte vi hem till mig och fixade gottigott och satte igång filmen. minns inte ens vad den hette, men sämst var den iallafall. Kan varit för att vi hände med också, men ändå :D är ingen bra filmkollare tror jag, to slow. sedan blev det ett lite annorlunda slut på kvällen, vi for till sandviken för att plocka upp några pojkar som ville hem i spöregnet. men på vägen dit körde vi fel, kan ta på mig det.. hahahaha, går bra nu kompis. lärde iallafall åka tillbaka till valbo och ut på motorvägen återigen, ett nytt försök. Gick primaballerina till fram till att polisen stod framför oss och vi råkade blända dom. förstod inte först varför han såg så jävla arg ut, men det slog oss senare. kan ha bländat varenda en på vägen också, men vad gör de liksom. lite ljus dör man ju inte av. Tillslut hamnade vi rätt iallafall, nöjda och glada. sedan blev det max, sedan hemgång och mys! grym kväll med bästa, love ya

eftersom det varit sån mysfaktor på vädret har jag legat i sängen hela dagen med empa och kollat OC. Fan det är snart slut, vad ska jag då göra vid dessa tillfällen:( och har även haft lite tid över för att lägga upp lite gotland bilder på facebook. nu ska jag ringa ett samtal, puss på er

en besvikelse, men insåg snabbt att det inte är värt det.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0