sängletande

Borde egentligen inte prata om vad jag har gjort idag, för jag har verkligen inte gjort något speciellt. Varit en serie-geek endast typ, lodat framför tv:n, ut och promenera med corsa en sväng. Har till och med lagat mat, ett riktigt hallelujah moment eftersom det aldrig händer annars. Men förstörde inget i köket, och maten blev god så kunde ju inte bli bättre. Men det har varit en allmän trist som fan-dag som aldrig mer borde upplevas när man inte är på sådant humör. Sedan när mamma kom hem så övningskörde jag till lindholms möbler. Helt okryddat har vi varit där i två timmar, lite småsjukt. Letade efter nya prylar, och kan säga att jag var i himmelriket när jag prövade alla sängarna. Hittade iallafall min lover, den ska jag ha. Ska provligga den imorgon också, sen är det förmodligen klart! hihi. Då är den finally min. när vi kikat klart där övningskörde jag hem igen, gick skitbra. Börjar hitta flowet som man ska ha inför uppkörningen tror jag. Men hände en liten incident när vi var vid stan bara, men det va väl inget speciellt egentligen. Jag såg ett handsome face en bit bort och blev lite distraherad och såg inte att en bil kom åkande mot mig. men snabb i tanken var jag och gasade över vägen så att det slapp bli krock. Skönt för både han vi mötte, mig och bilarna. puh

Försökte locka hit kossan, men hon skyller på att cv:na är på hennes dator. så jag är väl så illa tvungen att lägga mig och ta hojen dit. Istället har jag två upp på dig, kom ihåg det bitch hehehe....
hörs senare, pözz



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0