skisser för sommaren

Blev ingen powerwalk efter staden, mamma kom hem så pass snabbt så att vi kunde åka på en gång. Övningskörde ut till valbo, vilket innebär MOTORVÄG brumbrum. fiiiifan så fort det gick, nästan så att jag blir farträdd. Men gick faktiskt skitbra, har även kört i stressig och galen trafik idag och måste säga att det gick galant. Kan nog bli något av mig också till slut ska du se. fick provligga lite idag igen, och jag beställde den där som jag hittade igår. Så nu är sängen beställd! Den var underbar, och en av de bättre sakerna var att kvalster inte trivs i materialet som madrassen är gjort av så att dom är ju väck på en gång. Lite små äckligt egentligen att det kommer små djur när vi sover, men det kommer jag slippa nu hädanefter hihi. Sedan har vi varit på lite fler ställen, men det blev inga fynd så det behöver jag inte gå in närmare på.

jag har precis varit ute in tha hood och sprungit lite. Tänkte vara lite påhittig, och så hittade jag en ny väg som jag tänkte checka läget med. Det var mysigt fram till att det dök upp ett torp från ingenstans, fyfan då var det inte lika roligt längre. så då sprang jag hem hihi och nu sitter jag här, nyduschad och fräsch.

vad som väntar nu: mat, fortet, timeout
därefter:
myyyys



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0