sthlm

dålig update nu senaste dagen känner jag. var så jävla kul ute i fredags iallafall, bästa kvällen på länge! dock väldigt jobbigt med avsked också. men vet att mina tjejer kommer få det grymt:)
nu blir det en lugn helg framför mig, innan det bär av till götet! då blir det köra jäärnet iallafall ;) me&josy!

igår blev det stockholm för hela slanten! johanna och dom kom och plockade upp mig vid 11 tiden, och kom inte hem förrän sent på natten. men det var en mysig och bra dag :) hihi. ♥
lite bilder kommer senare.

har varit ute på landet nu på dagen och käkat lunch med la familia och chillat lite ba. nu ska jag ta en dusch, sedan fixa lite inför kvällen :) over and out



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0