Time out

Hahahahaha jag dööööör! time out, kan vara det bästa på länge. satt verkligen och asgarvade heeela programmet non stop, börjar skratta bara jag tänker på det nu. Helt stört

Jag och josy brummade iallafall till skidstavallen och drog ett löp. Sprang till och med heeeela tiden, upp och ner för varenda eviga backe som aldrig tog slut. Är så stolt över oss båda två att jag inte visste vad jag skulle ta mig till när vi gått i mål. Trodde aldrig att min andning skulle bli normal igen efter att vi kört någon kilometer. Men när vi kommit igång och sprungit en bra bit så kunde jag till och med andas.
nä nu jävlar kör vi joppe, jag tror på oss!!

Å jag borde gått, jag borde gett mig av,
men nånting hos dig, höll mig kvar




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0