Tisdag

Det stod i mitt horoskop att det skulle vara en olycksdrabbad dag, men neheeejdå. Har varit allt annat förutom det, än så länge iallafall.. (peppar peppar ta i trä) Nä men träningen idag gick skitbra, är så glad över det!! :) sedan har jag hängt med ida som jag inte gjort på huuundra år, saknat henne ja! kollat lite fortet, time out, och ba myyst.

nu ska jag ta ett bad till att börja med, sedan får vi se vad den återstående kvällen har att bjuda på.

Du är resan som jag velat ska ta fart
Du är gåtan som jag aldrig löser klart
Du är början på nåt nytt och nånting underbart
För mig, för mig, för mig

När hösten kommer och tiden gått för fort
När allt känns på rutin och redan gjort
Ska jag samla mina krafter och göra nånting stort
För dig, för dig för dig



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0