way out west

nu är festivaldagen nära. kommer bli sjukt, känner det på mig. både jag och josy är väl förberedda med både det ena och det andra. börjar nästan få lite resfeber faktiskt, känner mig lite väl taggad. vi åker från gävle vid 10-tiden på torsdag, och kommer fram på eftermiddagen någon gång. då ska vi åka till josses släktings lägenhet (som är belägen mitt i smeten tror jag) där vi ska bo hela helgen, helt alone. vi hade tur och prickade in helgen då familjen skulle åka iväg på bröllop! what a feeling ;) hihi. så vi kan ju göra lite vad vi vill, styra efterfest vore ju inte helt dumt kanske.

var faktiskt bra artister också har vi kommit fram till, eller åtminstone några. åkte ju hem till josy och planerade lite igår, och lyssnade även på lite artister som skulle komma dit. som sagt lär vi ju spika dom riktigt bra och kolla vilka klubbar dom ska till och vilken tid det är. det är inte helt lätt att gå på festival har jag märkt, krävs mer än vad man tror :D haha!!
här är en till som ska till götet i helgen, diggar låten lite.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0