wet wet wet

fan vad det är blött ute. Är helt sjukt att till och med jag som inte ens skulle vakna om en elefant skulle klampa in på mitt rum, vaknade av att regnet smattrade mot fönstret. Hade körlektion klockan tio imorse som gick kanske hur bra som helst. tror jag kan bli något inom bilbranchen. Förutom att jag höll på att skvätta ner ett X antal personer under åkturen, men man får väl skylla sig själv om man går nära bilarna tänkte jag. Har en liten bit kvar till uppkörning, men snart så. Kan ju inte va sämre än alla andra.. Ska möta upp skolflickan snart för lite lunch, duktig som hon är ska hon börja plugga redan imorgon. nä nu börjar det bli lite brådis om jag ska hinna till utsatt tid. puss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0