Whats the point

körlektionen gick väl hyfsat. hahaha, är inge kul att få hjärnsläpp mitt på vägen. någon där ute som ställer upp på att lära mig lite? bring it oooon.. iallafall så la jag mig i sängen och kollade lite OC när jag kom hem, var ju ingen idé att gå och lägga sig igen kände jag. så det var la myyysigt. sen gick jag ut i stallet och gjorde klart och tog en liten tur runt Hille med musik i öronen och ett litet sött sällskap, tycker om dig ja :) börjar tycka att det är skitroligt igen, var i någon slags svacka för ett tag sen då jag inte ville träna eller något över huvudtaget. det som har skett kanske var vad som krävdes för att ryckas upp lite. så nu är det bara att ta nya tag och kämpa på.

klockan halv fyra ska jag åka till jobbet och börja göra iordning. känns rätt schyst att jobba någon dag i veckan faktiskt, får ju bra lön så jag ska absolut inte klaga. så slutar väl vid 10 tiden antar jag, då är det hem och börja packa lite. kanske tvingar över någon som håller mig sällskap, we will se. hihi

ha aldrig för höga förväntningar på något/någon, man blir bara besviken.
Men då vet jag.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0