wooop

imorse var det markarbetesträning i valbo. Tycker det gick mycket bra, men har ju som sagt en hel del att jobba på. Sedan var det hem och bli inslängd i duschen. jag och josy tog tjugo över elva bussen ner på stan för att göra ett ärende inför fredag, mötte även på nollan malla som har haft en redigt tuff vecka med nollning, men även en tung vecka framför sig också. hahaha, det verkar va skitkul att vara med på nollning. Dom hade fått ärenden eller vad man nu kallar det som var så jävla roliga iallafall. kan man ju ha i åtanke om man har funderingar på att börja plugga. sen vet jag inte om själva pluggdelen lockar särskilt mycket.. kom på lite sidospår där kände jag, men iallafall så blev det en lunch efter det på nian, friterad lax mmmmmhmm. Sedan åkte hon hem och jag blev lämnad kvar själv på stan. Jag kände att jag ville va kvar på stan ett tag till och kika lite, så det va bara att stoppa musik i öronen och börja söka efter what i was looking for. shopaholic som jag är så släppte jag lös vilddjuret inom mig och inhandlade lite vettiga saker som jag gillade. bland annat två mysiga koftor, två blusar/skjortor, två mössor. Det var något mer också men det minns jag inte just nu. Sved lite i plånkan, men ibland lär man ju unna sig lite nytt i garderoben. På tal om garderob ska jag försöka rensa ur den återigen ikväll om jag inte har något annat roligare för mig.

nu ska jag gå ut och gå lite, sen ska jag och mamma åka till himmelriket igen och pröva säng. Men tror jag håller fast vid min favorit från gårdagen, eftersom jag har lite svårt att släppa den ur tanken.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0