YEAH BABYYY


arbetsförmedlingen gick bra. dels för att det gick fort och för att det inte var något speciellt komplicerat. eller det han sa lät ju som arabiska i mina öron, men jag får ta och läsa lite ur broscharna jag fick så ska nog det där bli bra också. Hängde med lite av vad han pratade om iallafall, så lite smartare har jag allt blivit. till slut ska jag nog kunna finna ett jobb som är grymt och passar mig i smaken. Det gäller bara att hålla hoppet uppe!

blev lite shopping efteråt. Det är så skönt att gå själv ibland för då hittar man alltid massa roligt. Man lever liksom som i en egen bubbla då. Men kan ju bli lite ensamt om man går själv alldeles för ofta. var mest ute efter lite new stuff till göteborgresan. ska man vara en festivalmänniska så lär man ju se ut som en festivalmänniska också tänkte jag. så jag införskaffade mig lite nya plagg, till och med en hel outfit ;) yiiiha.

nu ska jag ta en powerwalk på min tomma mage, inte ätit ett enda litet korn idag. så det kan ju bli bra förbränning, kan man ju alltid hoppas på. med musik i öronen är allt möjligt :) pusss på er, have a nice day!


älskade du!! ♥
ikväll blir det en tripp ut till valbo och kolla när älskling och ronja ska träna :)
därefter, no idea..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0