And I like the way it’s just another mistake made

Hade sjukt kul igår, som vi alltid har ;) gillagillagilla! Vaknade imorse och kände att jag och malla lärde ta tag i våra julklappsproblem. Så nu är vi äntligen igång, bättre sent än aldrig brukar man ju säga så det kan jag ju faktiskt hålla med om. Iallafall denna gång. Känns som att vi brukar köpa till så många eftersom vi köper till hela släkten+familjen. Men nu har vi bara en kvar som vi verkligen inte har en aning om vad vi ska köpa, och mamma men henne vet vi redan vad  vi ska köpa så det är chill. jag har även malin kvar att köpa till, men det brukar gå bra att hitta något till henne så det löser sig alltid :) Kändes som att vi hängde på stan i 100 år, men vi var där i 3 timmar bara. Lätt mina längsta 3 timmar någonsin. Gillar inte julhysterin, får lite damp av den. Speciellt när man går i affärer och man bara känner att man svettas mer och mer, då skulle jag lätt kunna nita någon. Man borde gå och julshoppa när man är mer utvilad och känner att man är sugen på det, så nu har jag lärt mig ännu en läxa.

Så nu har jag äntligen kommit hem igen, så la mig på sängen och här skulle jag kunna ligga i år och dar. Men det ska jag dock inte göra, ikväll är det den vanliga helgsysslan igen. Bio står nämligen på schemat, jordens mysigaste grej. Skulle vilja ge en present till den som uppfann just bio och biosalongen. Vi har bestämt oss för att gå på The town, som förövrigt verkar skitbra. Mysipysi ♥


Doug MacRay är en brottslingutan ånger, en ledare av ett gäng hänsynslösa bankrånare som skryter med att stjäla det de vill ha och komma undan med det. Utan några egentliga relationer att bry sig om behöver Doug aldrig vara rädd för att förlora någon nära person. Men allt det förändras vid gängets senaste jobb, när de tar en gisslan - bankchefen Claire Keesey. Även om de lät henne gå utan att skada henne, så misstänker hon att de vet vem hon är. Men hon slutar att vara på sin vakt när hon träffar en försynt och charmig man som heter Doug, omedveten om att det är samme man som bara dagar innan har terroriserat henne. Den omedelbara attraktionen mellan dem utvecklas snart till en passionerad förälskelse som hotar att ta dem båda nedför en farlig, och kanske dödlig, stig...



Kommentarer
Anonym

BÄSTA FILMEN SOM FINNS! öhhhhyyy!

2010-12-18 @ 19:59:31


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0