Brownieee

Omg, kan knappt kolla mig själv i spegeln utan att hajja till. Har ju varit blond hela mitt liv, och nu helt plötsligt har det som jag aldrig trodde skulle hända. Att jag skulle bli brunett! Emelies ord var ju dock inte så peppande när vi traskade runt i stockholm. ''Du kommer säkert grina när du ser dig själv i spegeln första gången..'' Hahahaha, men riktigt så blev det inte faktiskt. Blev däremot glad, för trodde verkligen att jag skulle ångra mig men det gjorde jag inte. Tycker att färgen blev bra, så det gäller bara att vänja sig vid det :)

Efter att jag färgat håret så åt vi julbord på furuviks brygga och åt oss mätta, proppmätta.. Kändes som att jag ätit för hela julen när jag var klar, blev så sjuuukt mätt. Att man aldrig lär sig att man borde chilla lite med julmaten.. Aja, gott som fän var det iallafall.

Nu ringer sötis, see yaaaa



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0