cosyday

Haft världens mysigaste dag :) iallafall nästan.. Vi åkte och handlade mat, men dock blev det en katastrofal början i köket. Trodde jag hade mina skills men nehejdå, och det fanns fler som inte hade det heller. Smart asset tappade ut alla makaroner på golvet, sedan när vi ska göra stuvade makaroner så kokar mjölken över och hamnar på hela spisen. och då menar jag verkligen hela spisen också.. Men sen tycker jag faktiskt att det gick bra, iallafall med tanke på hur det började. Maten spakade perfecto och sällskapet var ju inte så mycket sämre.

Efter maten så blev det rusta en sväng, och jag borde verkligen bli peronlig hjälpshoppare. Tyckte att jag gjorde det väldigt bra och smakfullt ;) Sen så åkte jag hem till Hille och hjälpte ronja  ridhuset och tränade lite.
Gick så bra så! :) så duktiga.

Om en halvtimme kommer joppe och hämtar upp mig så ska vi köpa hem lite gottigotti och förhoppningsvis se något bra på tv. Så lär väl lägga på ett kol om jag ska hinna antar jag. Ciao bella



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0