Dancing in the moonlight

Förstår inte hur det kan vara så svårt att hitta en julklappsjävel i denna stad. Antingen är det staden som är pytteliten eller så suger affärerna bara. Båda två låter i och för sig väldigt rimliga men vet inte vilken som är rätt, antagligen båda två. Men till slut som kom mamma som en räddare i nöden och löste allting, så bra hon är! Så nu är vi typ klara tror jag. Ska fixa mammas grej imorgon bara, men vi vet ju exakt vad vi ska köpa så det är chillerill med det. Imorgon måste jag även söka igenom hela stan eftersom jag måste hitta något till mig själv också, och det ska vara innan julafton. Måste ju självklart köpa till mallan också, men det löser sig alltid förr eller senare. hihi

 Fyller även år på söndag, hallå 6 dagar kvar? asso shiiit nästan ett år sen jag fyllde 18 år..Nu fyllerjag ju bara ett skitår som man lika gärna kan hoppa över. Vill sluta växa och åldras nu, allt är bra som det är just nu så vill inte ha någon förändring! Eller i och för sig så kan jag väl fylla 20 då, systemetshoppare då ju. Men efter det så vill jag ha stopp, inte dö utan jag vill bara att jag ska sluta åldras forevvaahh. Födelsedagen var ju verkligen något man längtade efter när man var liten, eller ja iallafall mindre. Men på senare år har jag i princip hatat min dag. Eller hata är ett väldigt starkt ord, men man har liksom en egen dag 1 gång per år som är speciell för en själv, och den ogillar jag? Känns inte helt rätt alltså. Självklart är det ju hur kul som helst att få alla fina grejor och all den omtanke som man får, men just när man sitter där och ska öppa alla paket och alla ögon är på en själv.. hahaha och det är så fult när man säger ''ååh tack vilken fin'', ''men guuud, en sån här har jag önskat mig'', ''tack så jättejättemycket, den var suuuperfin''. Nää, den stunden närmar sig med stormsteg..

Roligast är ju dagen efter när man fått alla grejer och inspektera och använda dom!
Det är däremot någon jag längtar efter;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0