day after tomorrow

Nu kan man säga att julhelgen är över! Det har gått alldeles för fort.. Haft såna mysiga dagar så vill bara uppleva dom om och om igen :) Igår var släkt och vänner här hela dagen lång, nästan från morgon till kväll.
Jag fick jättefina grejer av allihopa, helt perfekt var dagen med andra ord. Världens bästa släkt och vänner :) glad att jag har er! På kvällen kom josy och luvan hit så hade vi lite förfekke och mys in ma room, sådär lite chilligt liksom. Därefter blev det utgång som gjorde kvällen ännu bättre än vad den redan var, aaawesome. och det var ju kul att det var jag som fick stå för taxikostnaderna.. hehe

Nu ska jag se top model! pöööss

Tack för alla fina gratulationer!! :)
ni är bäst ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0