die sunday, die!

Men döööööööööööö. Det är vad jag vill göra just nu, bara lägga mig och dö ett tag. Eller iallafall spola över den här dagen, och lite av gårdagen. hahaha, alltså gårdagen var helt crazy.. Hade iallafall så himla mysigt när vi åt middag och satt och pratade och jaa, umgicks bara! Supergod mat var det också, dock inte helt otippat men helt lööövely var det. Tycker om er tjejer!! :) Shotsen och vinet resulterade i att det blev tidig hemgång för mig, lämnade W.O ungefär vid halv 1 tiden för då var inget som var glasklart hos mig. Men tydligen gick jag in på goya och tog stämpel och betalade ändå, trots att jag ändå inte skulle vara där. Bra där liksom, skulle ju kunna agera som sponsor ja. Det har aldrig varit så skönt att sova som det var när jag kom hem, eller i och för sig sov jag riktigt bra i taxin fram tills jag blev väckt av chaffisen som ville ha sina cash. Ville köra springnota men visste att mina ben inte skulle samarbeta med mig så det var ju bara att skrapa ihop lite pengar till den stackarn.

Idag är det lugna puckar för hela slanten iallafall eftersom jag inte är fit for fight på något vis. Skulle kunna säga att det är rehab-dag idag, så behöver ha lite chillmode in tha house. Det är ju massvis med bra saker på TV också, lite repriser och så är det ju gossip girl. Det får jag absolut inte missa! Kvällen får nog avslutas med Beck, och jag tänkte även att jag skulle dippa lite ikväll och mysa bara :) Känns helt perfekt.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0