Doesn't mean anything

Hettsdag på hög nivå. Inte sådär stress så att det har varit jobbigt, utan lagom hetts kan man säga istället. Dagen började ju med att det var svinigt kallt ute, så det tog verkligen emot när bilen rullade ut mot valbo. Men när man kommit in i stallet är det lika mysigt som vanligt och man kommer alltid på andra tankar. Kan faktiskt säga att jag älskar hästar, för det gör jag verkligen på alla sätt och vis. Så fina och mysiga djur :) Det vita lilla äcklet som bor i hille älskar jag dock inte lika mycket just nu, han bet mig i tummen igår så jävla hårt. Han var så surig hela tiden så sträckte jag fram handen, och vet inte vad jag skulle göra men han var snabb som en cobra och tog en smakbit. Inte nog med att han såg så sjukt nöjd ut efter liksom.. En skinnbit försvann och hela tummen dunkade, sådär lagomt skönt precis innan man ska gå ut och gå med corsa i typ -20. Men eftersom han är jordens sötaste och allmänt bäst så är han nästan förlåten redan. Ibland kan det vara en fördel att vara speciell.

kom av mig lite där, men det gick iallafall bra med båda hästarna, har till och med saknat dom lite. Känns som att det var längesen jag var där ute.. och kontraktet är även skrivet! så nu är det bara att köra järnet och hoppas att allt går som det ska :) Åkte tillbaka till hille och gick ut med corsa på hennes dagliga tur. Lika dampig som vanligt men vi hade en mysig prommis ändå hihi. När jag kom hem så blev det ett varmt bad, och det kändes verkligen som att både tår och fingrar skulle trilla av för jag var så kall. Men dom satt kvar, tack gode gud.

Gjorde mig iordning lite snabbt och slängde på mig kläder så att jag hann med bussen. Mötte upp några flickor på stan som behövde göra lite ärenden, och det var väldigt skönt att bara hänga på idag och slippa julklappsstressen. Skulle fått sån ångest om jag väntat med allt till dagen innan julafton, så det var helt underbart att bara chilla runt lite. Sen blev det lite lunch, och därefter blev jag upplockad av milluz så brummade vi ut mot valbo! Vårt place liksom. Flängde runt lite mellan media markt, ikea och köpis innan allt var klart. hahaha går ju alltid så bra för oss.. myyyyyspys dag :) tack för den ♥


min kärlek:)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0