ending day

Alltså döööööö. Jävla skitväder... Går bara och väntar på klass 2 stormene nu. Jag kommer inte vistas utomhus någonting ikväll iallafall har jag bestämt mig för, så det spelar ingen roll om jag blir insnöad eller inte egentligen. Trivs bra här på skolgatan ja, myyys. Våran reunion idag var iallafall så mysig. Har saknat tjejerna, kände verkligen det när vi satt där precis som i gamla dagar. Får helt enkelt skärpa till oss och göra det lite oftare :) Sedan tog jag, josy och maddis en sväng på stan. Kollade egentligen inte speciellt mycket, men josy däremot shoppade loss hon. Fick lite panik när jag insåg att hon nästan var klar med julklappsshoppingen. Medan nästan alla är klara så har inte jag och malin ens börjat. så jävla dumma är vi som är ute i sista sekund iår igen. Trodde att vi lärde oss en läxa förra året, men nehej då. Krävs nog mer än så för att vi ska ta oss i kragen helt enkelt! sämst är vi :D Helt utan tvekan alltså.

Men hela dagen slutade iallafall med att jag fick med mig en tröja och en parfym hem till ett kanonpris så glad är jag, nästan så att dagen är totalräddad. Egentligen måste jag nästan ta mig ut på en promenad eftersom jag rullar fram just nu. Måste tänka på att julmaten måste få plats någonstans också, men just nu finns det tyvärr ingen plats över. Är jag sjuk i huvudet så går jag nog ut på en powerwalk här i strömsbro, men det ska nog ske mycket om jag gör det. Nä nu måste jag chilla vidare, ciao bellas!


ge ma sommaaar..


Kommentarer
Läsare

Hur kan du bo både i strömsbro och hille nu? du bodde väl bara i hille förut? :) kram

2010-12-16 @ 16:56:16
Troymaja

Your website is extremely interesting

2011-02-22 @ 08:46:49
URL: http://troymaja.blogstie.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0