Feliz navidad

Godjul på er! :)
Hoppas att ni får en lika bra dag som jag förhoppningsvis kommer ha.

Klev upp rätt tidigt och åkte ut till Hille för lite julklappar där, och givetvis pussade jag på mina sötnosar. Har precis kommit hem till strömsbro nu, så tänkte ta ett bad nu innan det är dags att göra sig iordning. Ska vara hos mormor klockan 3, för då är det kalle anka som gäller för hela tjocka släkten. Därefter blir det julmat och julklappsöppning för hela slanten. Ska bli så myyysit :)

Kommer vara där hela dagen/kvällen, sen vet jag inte riktigt om det blir hemgång eller utgång.
that's the question
.
Kommer vara sjukt mycket folk ute idag och antagligen skitroligt också, men samtidigt vill man ju inte bryta familjetraditionen heller. Är ju inte varje dag alla familjer är samlade på ett sånt bra sätt liksom hihi. Vet inte vad som tilltalar mig mest, men det visar sig när det är dags att bestämma sig :)
Nu ska jag hoppa i badet!
pusss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0