Från och med Du

Skulle kunna döda för maten på churchstreet, helt seriöst. Kan inte förstå hur det kan bli så sjukt jävla gott. Skulle lätt kunna bli stammis där och gå dit varje dag, men bara om jag skulle få maten gratis för annars kommer det bli fett dyrt.. Nä men kan vara godaste ever, utan tvekan. Jag och mallan svängde förbi gina också en snabbis, men var ju så äckligt mycket folk där inne så vi orkade inte vara kvar länge. Kan lika gärna gå dit vilken dag som helst och kolla istället, för det var inte så mycket märkvärdigt där faktiskt. Men kul att dom ordnar såna kvällar iallafall :) Blev hyfsat mätt på stan överhuvudtaget så det blev ganska tidig hemgång.
Sen blev det mys, gillar starkt:)

Hahahaha juste hade sjukaste drömmen inatt, att jag var med i en Beck-film. Ganska läskigt faktiskt.. Kanske borde satsa på skådespeleri? kan ju vara min grej, vem vet.. Har klivit upp två gånger idag också, först vid sju-tiden typ kvart i till och med, sen gick jag och la mig igen men blev pigg så jag var vaken typ en halvtimme. Lite smådrygt, men till sist somnade jag och en kvart senare ringer klockan för då var det uppstigning på riktigt. Hade bestämt träff med mikaela halv 9 så det var bara att lyda och slänga på sig kläderna och åka ut till valbo. Vi tog ner båda hästarna till ridhuset så det gick väldigt smidigt idag :) mycket bra också faktiskt.

Hann inte käka någon frulle imorse så tänkte slänga i mig något nu, för om 40 min kommer josy och hämtar upp mig. Dagens schema känns rätt nice faktiskt. Först är det lunch-pass på korpen, dödarpasset skulle man ju kunna säga. Core, det tar verkligen dööööööd på mig varje gång. Men känns så skönt efteråt så vi tänkte plåga oss igenom ett sådant pass iallafall. Sedan blir det jobb idag också, börjar 4 och slutar antagligen vid 22 någon gång. Ska bli ruuuligt för idag kommer jessica joina oss också! hihi. Eftersom det är den 2 december idag så innebär det ju också att jag missar Oskar Linnros som är på slick ikväll, så alla er som ska dit får ha så kul och njuta av Från och med du. Den enda låt jag kan, men ändå så braaa. Hade velat höra den live faktiskt :( Aja, livet är bra hårt ibland. Och jag hoppas att ingen kommer få klaustrofobi-anfall, så keep it cool.


hey love..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0