Fredag 3 december

Känns som att klockan är typ 5 på eftermiddagen, och absolut inte lunchtid. Var ju uppe med tuppen idag medans andra försov sig. Tycker det är lite kul när andra försover sig för man vet ju själv vilken panik man får när man flyger upp ur sängen och ser på klockan som är alldeles för mycket. Tänkte att det inte var någon idé att lägga sig igen eftersom jag skulle åka hemifrån vid 8 snåret, så jag gick upp i lugn och ro och åt lite frulle. Åkte ut till valbo och trimmade lite, gick hur bra som helst! Är helt kär i lillplutten :) världens sötaste.

Vid 11 tiden åkte jag ut till hille och skulle ta en prommis med corsa. Hon var som en bulldozer idag, helt crazy. först när vi började gå så stannade hon och strejkade var och vartannat steg och allmänt chillade bara. Kändes nästan som att hon ville jävlas lite med mig eftersom jag fått en sån bra start på dagen. Kände mig inte alls så stark som jag är.. Sedan när det var dags att gå hem, ja då jävlar blev det fart. Då passade det minsann att vara snäll och gå. Det var snarare hon som var ute och gick med mig idag, kan inte ha sett friskt ut. men eftersom hon är min soulsistah kan jag inte bli arg på henne för hon är ju mitt hjärta.   :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0