Gossip Girl

Det blev gossip girl mys igår, helt sjukt bra serie. Sitter verkligen bänkad framför tvn när jag fått någon box som räcker en lång tid framöver, blir liksom lite besatt. Men just gossip girl ligger väldigt nära hjärtat, dör ju lite när man ser chuck och nate. Kul att nån föds helt perfekt iallafall. Det gjorde iallafall att jag var väldigt trött imorse med andra ord, så det blev inte sån tidig uppstigning som jag hade tänkt, men det gör nog inget för komma hinna få allt gjort ändå. Ska åka ut till hille strax och hämta mina grejer, för jag ska nämligen delta i mini-km idag. Haha, var så längesen jag var med på någon sån tävling men det ska bli ruuuligt. Det ska bli spännande att se hur Hasana sköter sig idag, men det ska nog gå bra hoppas jag :)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0