Guess what? I'm not a robot

Det hann bara bli ett avsnitt av vänner för sen somnade jag. Älskar alla dom, så sjukt bra! kan tänka mig vad roligt dom måste ha tillsammans, och framförallt under inspelningarna, haha. Nu sitter jag och lyssnar på eldkvarn faktiskt, kan jag erkänna. Kan knappt tro det själv men det finns faktiskt två låtar som jag gillar starkt som jag lyssnar på alltför ofta. Det är något speciellt med dom, det får mig att bli glad och ledsen på samma gång. Men diggar dom starkt iallafall, kärlekens tunga och fulla för kärlekens skull. Imorse åkte jag ut till hille och tog en prommis med corsa i snövädret. Eller det snöade inte speciellt mycket, men det var väldigt mysigt iallafall :) sötan!

Nu måste jag skynda mig för min skjuts anländer strax, See ya later ♥




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0