idiotsnickare

man blir så glad att det är några idiotsnickare här och typ klockan halv 9 på morgonen som skottar snö på balkongen och hamrar så att det låter som att en stor slägga ska riva huset. Dom var inte sådär jättediskreta, så dom blir nog inga inbrottstjuvar i sitt liv iallafall. Sån bra början på morgonen.

Ja så det var ju bara att kliva upp och sätta sig framför tv:n med god frukost och mysa bara. Inte helt fel det heller, ganska underskattat faktiskt.. Då tänkte jag faktiskt på att det skulle varit mysigt med en katt. Vill ha en snäll söt misse som kan joina mig när jag är helt ensam. Vid lunchtid begav jag mig ut i kylan och åkte ut till valbo och tränade lite på den nya. Det gick bra faktiskt, eller inte fullt lika bra som på markarbetesträningen men fullt godkänt! Hade varit mycket skönare att vara helt ensam i ridhuset istället för att trängas med två till, men men. När jag var färdig där i valbo så fortsatte lasset ut till beverly hille. Det är ALLTID typ minst 2 grader kallare där hemma än vad det är i stan typ eller i strömsbro, sjukt. Tur att man har grymma vinterjackor.. Men iallafall så kom john dit, så jag hoppas det ordnar sig på bästa sett.. min fina sessa :)

Har precis tagit ett varmt bad, väldigt välbehövligt när det känns som att man flyttat till nordpolen. Badkaret ligger helt klart på min topp 3-bäst lista, så himla skönt att lägga sig där och lyssna på musik och chilla bara :) hihi. Ikväll så ska jag malin och mamma käka på churchstreet, ska bli kanske hur gott och mysigt som helst. Kommer nog inte prova något annat än Breast of chicken, eftersom det är ett alldeles för säkert kort så vågar inte byta ut det. Sedan var det tydligen tjejkväll på Gina, så om jag hinner kanske jag svänger förbi där en snabbis.

Hahaha, ungefär såhär less var jag imorse när jag vaknade..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0