If you want something you never had, do something you never did

Försökte verkligen att hålla mig vaken inatt och se lite av matchen, men det var inte riktigt värt det till slut. Tröttheten tog över och helt plötsligt blev sömnen viktigare än något annat. Kan inte fatta varför jag är så trött hela tiden, sjuk också. Har varit förkyld och eländig i flera månader nu och det vägrar ge sig. I mexico tappade jag till och med rösten, hostade som ett as och hade sjukt ont i halsen, sedan har det bara fortsatt utför. Kanske har något mexicanskt virus i mig, who knows.. Borde få bli frisk nu iallafall kan jag ju tycka.

Var på arbetsintervju idag, som jag tror gick bra :) Han skulle ringa nästa vecka när han sett schemat och då ska jag få provjobba någon dag och se hur det går. Wooopwoop, spännande. Raka spåret tillbaka till strömsbro och sätta sig i tandläkarstolen. Usch, har alltid sån ångest när jag ska gå till tandläkaren. Vill verkligen inte! Sen så var det ju en praktikant som fick ta hand om mig idag, kändes ju väldigt säkert.... Råkade kolla honom i ögonen en gång, och det ångrar jag att jag gjorde. Han såg helt crazy ut när han höll på att grejsa. Blev fan skitnervös då och det kändes som att jag låg där i en evighet. Kändes som att dom aldrig skulle bli klara, men till slut fick jag äntligen gå hem. Har även hunnit med stan en sväng idag och fyndat lite :) 

Nu mina vänner, har jag tänkt att ta tag i mitt liv och läsa lite körkortsteori. Hur länge jag ska läsa idag är ännu oklart, men det lär väl inte bli hela kvällen iallafall om jag känner mig själv rätt. Plugg är inte riktigt min grej tyvärr, så får väl se hur det här kommer gå. Önskar verkligen att jag gillade att plugga, men så är ju inte fallet denna gång. Borde egentligen göra upp ett schema där läsning ska ingå varje dag, för då kommer jag verkligen få det gjort. Tål att funderas på iallafall. Nu: PLUGG. wish me good luck!


spooola tillbaka tiden tack..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0