Inlägget som skulle komma igår men som försvann, men kom tillbaka igen.

Det här är alltså gårdagens inlägg egentligen, men eftersom min cpfuckade dator är dum i huvudet så blev det inte inlagt igår, så istället kommer det nu. Bättre sent än aldrig var det va?

Har gjort världens bästa kombo idag, och då menar jag bland dom bästa. Den var välplanerad och kände mig redo att göra debuten just idag med josy. Vi Åkte först till donken och köpte pommes och en cheddardipp, därefter gled vi över till max och köpte hamburgare och sourcream & pepper dipp. Gled vidare hem till mig där drickan fanns, julmust. Kan säga att denna dundermåltid ligger tätt efter churchstreet, very close. Vore fel av max och donken då att slå ihop sina kloka huvuden så att det skulle bli en alldeles perfekt blandning av allt det goda. Nä men det är ju tur iallafall att dom ligger nära varandra så att man kan köra sin egen kombo.

Har haft mys här hemma och kikat på idol som jag hädanefter tänker bojkotta helt och hållet. Vad händer svenska folket??? Blir så less. Äckel-jay gick vidare, som jag höll tummen för att han skulle åka ut, mitt hårdaste.. Tycker verkligen inte han har något speciellt, utan att han bara är motbjudande rätt igenom. Vet inte ens varför men har alltid haft något emot honom. Minnah däremot var faktiskt väldigt bra idag tycker jag, förvånansvärt bra. Men den som egentligen förtjänar att vinna är faktiskt olle, fina fina olle som har gjort allt rätt och så perfekt. Jay har ju sin knarkskandal och minnah som kom in i tävlingen igen efter att hon åkt ut en gång redan. Så för mig har olle ändå vunnit för tänker sluta kolla nu, Med all rätt! Skulle kunna ge mitt hjärta till dig.



Kommentarer
Jimmytilda

Great site! Thanks for letting me look around. :)

2011-09-01 @ 10:18:04
URL: http://jimmytilda.blogfuture.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0