jklhh

Vet inte vad det var för cp fel igår på bloggstartsidan, det gick iallafall inte att uppdatera något nytt. Men det hände iallafall inget speciellt igår, förutom att jag hade damp hela kvällen för att det inte gick att lägga in låtar från min musikmapp till itunes. Ska det vara så jävla svårt att bara föra över lite musik? ja, tydligen. Önskar verkligen att jag föddes som ett snille, men det var ju alldeles för mycket begärt det.

Jaja, kände mig krasslig imorse så jag var tvungen att ställa in träningen som var på morgonen. Men efter några alvedon känner jag mig lite piggare iallafall så jag borde kunna jobba idag. Vet inte riktigt hur länge passet blir idag men börjar iallafall 1, och slutar kanske runt 7 ikväll eller så :) rätt chill.

Svar på frågan i förra inlägget:
Jag bor i strömsbro med mamma och i hille hos pappa där hästarna är :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0