Just like a pill

Helt otroligt att man inte fått någon snöflinga på sig idag. Eller några har man nog fått på sig utan att veta om det, men ändå har det kommit 7 decimeter på 2 dagar vilket inte är okej. Idag har vi verkligen hängt på stan heeela dagen, så äntligen är vi helt klara på julklapparna för 2010. Det tog dock 6 timmar att hitta de sista, men ibland måste man offra sig och det var helt enkelt rätt dag idag. Det känns så underbart att ha det överstökat nu! Däremot är det inte lika underbart för plånboken känner jag på mig.. Buhu, fattiga tider. Men vad gör man inte för sina nära och kära :) Skulle kunna ge dom guld om jag hade det för dom är verkligen bäst. ♥

Tog en sväng ut till min älskling också, promenad för våran del idag liksom. Det var så sjuuuukt kallt, trots att jag klätt på mig ordentligt med kläder och raggsockar. Men värst var det för händerna, måste verkligen införskaffa mig ett par bättre och varmare vantar för annars kommer det bli en jobbig fortsättning på vintern.

Jag och mallan tog en sväng förbi triangeln på väg hem också eftersom myskväll står på schemat för oss båda. Våran korg kan ju inte sett så bra ut, den saken är iallafall helt säker. 4 dippar, 3 gräddfil, 2 chipspåsar. Inga tjocka alls, nänä.. kommer se ut som två feta julgrisar innan det är färdigt. + all dess julmat som serveras hela tiden. Tur att det är dags att ta tag i träningen imorgon, vilket faktiskt känns bra. Har varit alltför slö nu senaste veckan, så nu är det uppryckning. Måste tvinga mig själv att gå imorgon även fast det kommer kännas som att man är ute och traskar på nordpolen. Tänker även försöka tvinga med mig josy till korpen imorgon så att vi kan kötta lite på gymmet, rätt nääjs. cosy om inte annat!

Ikväll då?
Skräckfilm/myskvällen startar snart så måste gå och förbereda mig lite! pözz


maggan 09!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0