lalala

Men tror ni det går bra att föra över bilder eller? NEEEEEJ. blir så irriterad på sånt här. Varför kunde jag bara få födas till ett snille? får ett allvarligt vansinnesutbrott snart, då finns det vissa som är i farozonen. Ska det vara så jävla svårt att bara kopiera lite bilder till den där grejen och sen lägga in dom på den andra.....

Men iallafall, glömde att berätta om filmen jag var på igår, the next three days. Den handlade som sagt om en kille som hette john, och hans fru åker in i fängelse anklagad för mord och han gör allt för att få ut henne därifrån. När vi kom in i biosalen så berättade dom att den var över 2 timmar lång och då tänkte jag men vad i helvete, väck mig när den är slut typ. Men när filmen börjat så ändrade jag uppfattning ganska fort. Filmen var skitbra på alla sätt och vis!!  Trodde aldrig att den skulle vara så bra, speciellt med tanke på att den var så lång. Kändes som att det skulle bli en sån där dryg och utdragen b-film, men det var snarare tvärtom. Finns inte ens någon dålig kritik att ge, bara massvis med bra. Så den är verkligen sevärd! :)

Väntar in kvällens sällskap som är lika snabb som vanligt.... Förstår inte hur man kan vara sån tidsoptimist, lika seg gång på gång. om man vet att man är långsam, varför börjar man inte bara göra sig iordning lite tidigare så att man kommer i tid nästa gång? en fråga jag ställer mig ganska ofta.

nu måste jag rappa, woopwooop.


Kommentarer
josy

o för en gångs skul kan de int va mej du menar!!!!!! hehe!!!!

2010-12-05 @ 22:20:26


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0