move, shake, drop!

Matchen var ju inte så bra när dom förlorade, men roligt hade vi iallafall kan man ju säga ;) hihi. Har precis tagit en snabbdusch i rapidofart för annars kommer jag ju aldrig hinna göra mig klar. Vet ju själv att när jag har gott om tid på mig så går tiden alldeles för fort. Så nu tänkte jag att jag ska fixa mig i tid så att jag slipper stressa sista 10 minuterna som jag alltid annars får göra.

Tror att kvällen kommer bli något alldeles extra, har nästan längtat lite efter den. Vi ridtjejer+mammor ska träffas hemma hos sandras mamma klockan sju och då väntar middag och massa mys med underbart sällskap. Vet inte om vi ryttare kommer vara kvar där hela kvällen eller om vi åker hem till någon och kör järnet där istället. Kan ju bli kul att förfesta med mammorna också, inte något av det vanliga precis.. Det blir bra vilket som iallafall för ridtjejer är ju inte att leka med ;) Därefter bär det av ut och då blir det move, shake, drop!




Kommentarer
Thoringelin

Very interesting & professional site.

2011-06-13 @ 12:28:04
URL: http://thoringelin.blogbloc.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0