så smart så att det inte är sant

Men jag är ju så jävla smart.
kanske har haft världens sämsta dag hittills. Eller inte sämst kanske, har ju faktiskt haft värre dagar men den har varit riktigt pissig rent ut sagt, bläääää. Fast hade ju kul på jobbet iallafall trots vissa saker, skönt att komma på lite andra tankar! precis vad som behövdes just idag :) Iallafall, jag lyckades pajja mobilen imorse. Råkade trycka på någon knapp när jag var inne på itunes och skulle lägga över musik, och det var då den där knappen kom fram, och självklart snille som jag är så tryckte jag på den. då stod det att jag hade låst mobilen och simkortet. Och att jag lärde sätta i ett sim utan pinkod för att kunna låsa upp den. Fatta ingenting för det stod inte ens på svenska, åh herregud. Har lärt mig en läxa nu iallafall att aldrig trycka på någon knapp som man inte förstår innebörden av. Fick ett rejält utbrott och det slutade med att jag åkte fort som fan till telia innan jobbet så fick dom lösa det. Men självklart så fanns INGET, absolut INGET kvar på mobilen. Alla appar, bilder, kontakter, ja i princip allt!! Jävla skitpitt helvete, så smart är jag.

Sedan tappade jag ut en skål med dressing på jobbet också, pluffs så låg allt på golvet. Sådär lagomt kul, som grädde på moset liksom. Så jag hoppas verkligen att min dag kommer att bli bättre än såhär, annars kan man ju gräva ner sig och gräva upp sig lagomt tills imorgon.

så nu satte jag i mobilen i laddaren till datorn och skulle återigen gå in där på itunes och se om jag kunde aktivera det igen liksom, men då tryckte jag på samma knapp igen!!! Så jävla dum, och plötsligt insåg jag vad som höll på att hända ännu en gång. Fort som fan ryckte jag mobilen ur sladden, och då stod det samma sak på skärmen.... men jag stände av mobilen fort, och tryckte på den. Och till den sanna lyckan så hade ingenting hänt! Höll på att börja gråta av lycka, så glad blev jag. Tänker aldrig mer gå in på itunes utan någon vid min sida som kan hjälpa mig. Är helt hopplös när det gäller datorer, tv och mobiler:(

Weeeei, ikväll är det vår kväll ;; hihi vi vet redan hur det brukar sluta!


Fick en känga mot magen, tills jag smakade gatan.
Ändå gick jag tillbaka, och jag måste va galen




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0