Sony vaio

jag dööör, jag har fått igång min nya dator! helt själv. Är fortfarande lite chockad för jag är verkligen allt annat än teknisk. Nu är det bara en grej kvar sen är vi helt fullbordade. Den där hårddisken eller hårdisken, spelar ingen roll vad den heter men jag ska iallafall lyckas föra över alla bilder och sånt. Som tur är så hoppas jag att en hjälp är på väg hit snart så att jag inte förstör något. Skulle ju inte vara så kul om jag skulle ha sönder båda datorerna och som pricken över i:et så skulle alla bilder försvinna. Nej tack, då tar jag nog det säkra före det osäkra.. Vågar inte riskera att livet i bilder försvinner :)

nu ska jag fortsätta min myssöndag som varit utmärkt än så läge :)
och förhoppningsvis blir den bättre. 
pusss

Här har ni min nya kärlek



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0