spokyy

Nu är jag glaaaaaaaaaaaaad!!!! :) så jävla glad! Äntligen börjar saker och ting ordna upp sig för mig. Ska i och för sig inte ta något för givet, men hoppas kan man ju alltid göra! 

Har precis kommit hem från valbo och lite träning. Vi var hela 6 stycken idag så min lilla pålle som jag red på blev lite stressad i början, men sedan när vi började hoppa gick det fina firren :) duuutti! När jag höll på att göra iordning hästen så var jag så sjukt rädd. Mikaela berättade tidigare idag att igår kväll så hade handtaget åkt ner när hon höll på att fixade. Det sägs ju att det spökar lite där ute, men det finns väl inte direkt någon förklaring till varför eller att det verkligen gör det. Det har hänt några gånger tidigare att handtaget dragits ned och att det inte har gått att öppna dörren överhuvudtaget. Det har även hänt andra saker också, men minns inte riktigt just nu vad det var. Så jag var så skraj att jag hoppade till när jag hörde något hela tiden, lättskrämd som jag är. Jag skulle inte vilja vara ensam där på kvällen iallafall, den saken är säker.. Men som tur var så var det inget spöke där idag, och jag hoppas att det inte kommer vara det heller i fortsättningen.

Nu ska jag ta ett varmt bad! Hahaha, känns som att det är min nya syssla, ligga i badet och chilla. Tänk bara om man kunde få betalt för det också, då skulle det lätt vara mitt jobb livet ut.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0