The next three days

Idag har det varit en bra dag på alla sätt, Inte mig emot. Mysig morgon, så det hade inte kunnat bli en så mycket bättre start. När klockan rullade iväg så åkte jag mami och mallan ut till media markt och hämtade ut min dator som kom igår, äntligen. Dock glömde jag den i Hille när jag åkte därifrån nyss, klantarsle som jag är. Men den får väl vara där till imorgon då, orkar inte åka och hämta den idag. Tänker ta mitt förnuft till fånga och försöka installera den imorgon, all by myself. Hur nu det ska gå... Annars är jag ju omringad av snillen så det ska nog gå bra hur det än slutar :) Måste även få hjälp med den där hårdisken eller vad det heter, och föra över bilder och allt som är på denna dator. Vill ju inte att allt på den här datorn försvinner, alltför många minnen i bilder och ja, Halva livet typ. Eller iallafall livet i bilder skulle man ju kunna säga, så det är ju något man måste spara :)

Det blev stress hem till hille efter vi varit i valbo, men som tur var så fick vi skjuts därifrån för annars hade jag aldrig hunnit..  så thaaank u :) Skulle vara i valbo igen klockan halv 5 eftersom vi skulle gå ner  till ridhuset och träna lite vid 5 tiden. Är så skönt när man kan träna lite på egen hand och göra lite som man vill ibland. Det gick iallafall väldigt bra idag igen. kul att man är lite kär i en häst då.. hihi. Jag och mikaela har gjort upp lite planer, så nu börjar man ju längta som en tok och hoppas att allt går vägen som vi vill. Kommer bli grymt!! :)

Kvällen är spikad iallafall, vit helg innebär myshelg och den är ju redan uppnådd kan man ju säga. Ska möta upp ella vid halv 9 tiden, så ska vi gå på bio. Haha, jag tror jag har varit på bio tre helger irad nu.. bra syssla. Kan ju inte säga annat än att biomörkret kan vara bland det mysigaste som finns, speciellt i dessa tider.


Hur långt är en man beredd att gå för att rädda den han älskar?

John Brennans perfekta familjeliv slås i spillror när hans fru blir dömd till fängelse för mord. Efter flera år och överklaganden är John fortfarande övertygad om att hon är oskyldig och utarbetar en farlig plan för att frita henne.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0