Dec. 19, 2010

Åhåj vad jag är nöjd nu. Har städat i mitt rum så nu är det kliniskt rent och fint där, tog till och med till dammsugaren. Inte så illa gjort faktiskt! Plockade även upp alla kläder som låg slängda i gardereoben, vilket inte var det enklaste. Som belöning blev det massa god mat, och jag har även lyckats installera något virusgrej. Hade ju aldrig kunna gjort det ensam så det var tur att hjälpen var nära, annars hade nog hela datorn varit full av virus. Fattar inte att allt tekniskt ska vara så krångligt jämt, blir så less på sånt där.

Bion igår då? Kanske var huuuuuur grym som helst, från början till slut. Den var inte alltför läskig, så den var helt perfekt!!När dom klädde ut sig till nunnor höll jag på att dö, dom såg så sjukt läskiga ut. Kommer väl drömma mardrömmar i veckor efter det. Hahaha, fifään. Men den var iallafall sjukt bra, så se den! :)
Nu blir det melon och ben&jerrys! pözz


 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0