Whatever it takes

idag har jag namnsdag, och den hade kunnat vara så mycket bättre på många sätt.. Men är helt döööööööööd just nu iallafall, då menar jag verkligen död i hela kroppen och definitivt i huvudet. Jobbat från 10-14.30 sedan 16.00-22.30, och jag är ju helt klart inte van vid det så det har satt sina spår.. Men är ju i och för sig lika bra att känna på det lite kanske, vad vet jag liksom. Men ett sånt hektiskt arbetsliv vet jag inte om jag är så sugen på, men ett jobb vore inte så dumt nej. Det löser sig nog till slut kan man ju hoppas :) Dom senaste dagarna har jag varken haft tid eller lust att skriva något här, vet inte varför. istället prioriterade jag bra saker som var viktiga för mig, och är så glad att jag gjorde det.

Imorgon är det väldigt viktigt att jag inte glömmer bort hur dagens schema ser ut, för då blir det inte roligt. Först ska jag upp med tuppen och åka ut till valbo, därefter gasen i botten hem och duscha eftersom jag ska va på arbetsförmedlingen klockan halv 1, vet inte ens varför jag ska dit eftersom min coach inte jobbar kvar längre, kul då.. Vid 3 tiden ska jag möta upp malla på stan så ska vi fixa lite julisar hoppas jag, känner att det är dags för oss att börja nu för annars kommer vi aldrig hinna i tid. i och för sig så är vi alltid ute i sista sekund så skulle ju va något nytt om vi var klara i tid för en gångs skull. Efter det bär det av hem till mormor för att lämna mina skor och mysa lite. Ja, det var den dagen det. Kvällen är dock fortfarande osäker...

Nu ska jag mysa ner mig och sova, trots att det är något som saknas. Tvivlar starkt på att jag kommer ha lätt för att gå upp imorgonbitti, fyyyy får ångest nu när jag tänker på det. Även fast man vet att det är skönt när man väl kommit upp så finns det inget hellre man vill än att ligga kvar i sängen. Skulle kunna bosätta mig i min säng faktiskt, om jag hade allt där som jag behöver och vill ha. Nä, nu måste jag knoppa.. natti
Saknar dig ♥






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0