Victoria's secret

Känner att jag vill dö när jag ser Victoria's secret, dö dö dö. Det är samma visa varje år, och får alltid lika mycket ångest när dom träder fram. Varför tittar jag ens? Jag vet ju hur jag känner mig efter, och jag tror inte jag är den enda som bara vill lägga sig och gråta. Snyggast iår var iallafall utan tvekan Adriana Lima, craaazy. Dock var Heidi Klum, Marisa Miller och Miranda kerr väldigt saknade detta år faktiskt, dom 4 var liksom mina favoriter.. :( Det är helt sjukt hur vackra dom är, man tappar andan. Blir så jävla avundsjuk över hur snygga dom är, får lite panik. Tänk om man kunde få födas med det utseendet, nej men gud straffar vissa mer än andra helt enkelt. That's life. Man skulle nästan kunna tro att dom är guds barn, ja varför inte. Men seriöst, vilken dröm att få vara med och delta där alltså, helt gääälet. Skulle kunna offra vad som helst nästan.. Fast jag hade nog kunnat nöja mig med att få sitta bredvid och se showen och Akon live, whatta dream come true.. Aja, nu ska vi inte prata mer om det. Man blir bara känslomässigt ostabil och faller snart i djup depression innan det är försent.
Nä, men kul för er tjejer..

Idag då? Har varit ute i valbo hela dagen faktiskt, blev längre än vad jag trodde. Men hade det väldigt trevligt, och min runda gick bra :) Sedan red jag och malla ut en sväng hemma i hille på dom två små dampen, very coozy. Dock höll jag på att flyga av x antal gånger, men det var bara att knipa med benen så var man back on track igen! min fiiinaste :) Nu ska jag se på JVM, sedan blir det nog sängmode! Tidig uppstigning imorgon..





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0