wooopwoop

Blev faktiskt mysdag all day long igår, från morgon till kväll. Började även med att jag försov mig lite imorse, så jag flög upp ur sängen och fick skjuts ut till hille och hämta grejer, sedan ut till valbo och träna på två hästar :) Gick bra med båda två, mina småpluttar.. så söta :) Åkte därefter hem och tog ut corsa på sin dagliga tur, lika pigg som vanligt. Vädret däremot är ju inte det bästa just nu, hörde på radion att det skulle bli klass 2 varning så det gäller att klä på sig ordentligt, eller att helt enkelt hålla sig inomhus. Föredrar nog det sista..

Nu har jag tagit en dusch och stressat lite, så har precis hunnit bli klar för vid 1 snåret ska jag möta upp mina gamla spidtjejer för lunch :) Kommer bli som back in the days när vi gick på stan och käkade. har saknat det! Och på tal om att sakna.. ska även återförenas med madde som varit borta i USA alldeles för länge. Har saknat henne tokmycket så ska bli så roligt att få träffa henne igen :D hihi, bästa!

Nu måste jag dra på mig ytterkläderna för min skjuts är på väg! pözz





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0