5 poäng


Idag har det varit en chilldag! klev upp typ tio i 8 och duschade. Sen kom jag på att jag inte ens behövde gå upp så tidigt. Hade räckt med att jag gick upp typ en timme senare. Men det var skönt att lägga sig i sängen igen och lyssna på lite musik :) Hade naturkunskap och gjorde inte så mycket, sen långlunch, historialektion som vi inte heller gjorde något på typ, förutom frågesport och min grupp förlorade... Sen var det filosofi seminarium och det gick gryyymt! Alla tjejer var inne i ett härligt flow och alla fick 5 POÄNG!!! duktiga vi är ♥ hihi

Nu är det mat, skriva klart svenskan, sen träning som gäller. Sen är det paradise också, och det får vi absolut inte glömma gott folk! Träningen ikväll blir "skivstång", och jag har hört att det ska vara grymt jobbigt.. Så vi får se hur jag känner mig efter det passet ;) Men vad gör man inte för att bränna lite fläsk, kan ju bli rätt skönt.
Hinner inte motionera F idag heller så han kommer väl vara stark som en oxe imorgonbitti på träningen, men det är sånt man får ta vissa dagar.

Nej nu ska jag fortsätta med svenskan och försöka bli klar inför talet imorgon. pussssshej♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0