back on track


Nu känner jag mig lite på G igen. Har varit en allmänt seg dag bara, inte en av mina bästa. Åkte hem till hille vid tolv tiden tror jag när mamma hämtade mig. Sen gick vi ut och gick med pållarna en stund, var ganska skönt väder så varför inte liksom.. Sen gick jag och la mig en stund eftersom det inte blev så mycket sömn inatt, har känt mig trött dom senaste dagarna men vet inte varför faktiskt. Sen åt vi middag och sen fick jag skjuts till lägenheten :) Jag och Ella har chillat på riktigt bra idag, var och handlade ingredienser till våran kladdis hihi.
Vi lämnade grejorna hemma, sen for vi till DONKEN min älskade hemmaplan som jag har saknat så jag inte vet var jag ska ta mig till. Var hur längesen som helst jag åt det.. Big mac blev det iallafall, underbart gott. Vi åt, kollade på blåsningen, köping, och lite Wallander. Sen tog vi saken i egna händer och började baka. Ingen av oss är hemmafru och bra i köket men jag tror vi har lyckats för första gången.. Jag tänker visa bildbevis imorgon, på våran fina kaka. Den som är lyckligt lottad kanske får sig en smakbit. hihi
Nu ska vi ta hand om våran kaka som ligger i ugnen, och jag tror den vet att den har hamnat i goda händer ♥

 såhär kommer den se ut


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0