Believe


Sov i i lägenheten med ellis inatt, kollade på white chicks innan vi skulle sova. Hahahahaha jag döööööör.
Sen imorse åkte jag till skolan en timme tidigare än vad jag skulle och pluggade lite, men gick väl sisådär. Sen har det varit full skoldag som faktiskt varit rätt plågsam och jobbig. Men jag har skött mig exemplariskt och jobbat på!

Har precis varit ut med F och ska åka till lägenheten strax, efter jag har ätit. Blir till att städa lite och försöka plugga samhällskunskap eftersom vi har prov imorgon...... Vill bara dö när jag tänker på det. Är kanske huuuur mycket som helst och huuur svårt som helst. Känner ingen frihet alls faktiskt, inlåst bakom galler och bom typ.
Nej nu står maten på bordet så nu ska jag äta, skriver mer när jag anlänt till lägishetis :) pusss


I keep on fallin'... in and out of love with you
Sometimes I love ya, uhh, sometimes you make me blue
Sometimes I feel good, At times I feel used
Lovin' you darlin', makes me so confused

I keep on fallin', in and out of love with you
I never loved someone the way that i'm lovin' you




Kommentarer
jon won

verkar som om du fått en ny favotitfilm?

2010-02-09 @ 16:12:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0