better off alone


Hade möta med mangelusch imorse vid nio tiden, så fick gå upp lite tidigare än vanligt. Sen två lektioner och efter det var det efterlängtad lunch! :) Sedan traskade vi tillbaka till skolan och hade en SEG historia lektion (som vanligt) och efter det slutade vi. Jag, Sudden och natta tog bussen ner på stan och gick en liten sväng sen lite mat på det var ju som grädde på moset. Alltid lika mysigt med mina flickor ♥

Sen bar det av hem, och hoppade av två hållplatser tidigare för att promenera hem. Fråga mig inte varför jag gjorde det, det var bara något som slog mig.. Var kanske hur kallt som helst, så när jag kom hem la jag mig i sängen med duntofflorna och datorn och lite filosofiplugg. Har inte hunnit gjort så mycket mer, och nu ska jag slänga på mig träningskläderna och bege mig till F som jag hoppas har längtat efter mig hihi.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0