Biomys


Har precis kommit hem från bion. Kände att redan när jag satt mig skulle jag somna, denna början på helgen har tagit hårt på mina krafter. Slumrade till en gång, men sen blev det spännande och efter det höll jag mig vaken!
Var iallafall på "edge of darkness", och vi tyckte väl att den var sådär. Jag som är trögfattad fick det lite jobbigt, så jag varnar er som är lite tröga. Sov ordentligt natten innan ni ska se den, ett tips bara. Den var hemsk, men stundvis var den lite seg och som sagt lite svår att förstå enligt mig. Men jag gillade den ändå faktiskt, jag som är ett biofreak liksom. Älskar att gå på bio, skulle nästan kunna bli min hobby hihi.  Nu är jag bara så himla trött att jag lär lägga mig i sängen och sätta igång lite OC tror jag, hihi love it. Har även lite godis som skulle kunna göra mig sällskap resten av kvällen, och även en liten emil hoppas jag. Om inte så ska jag gå och leta reda på honom. Det handlar om att göra det bästa av situationen :)

& imorgon är det alla hjärtans dag. Tänker inte ha alltför höga förväntningar, men hoppas på att det kommer bli en mysig dag. Så nu är det bara att invänta den stora dagen, godnatt och puss på er ♥


Glömde berätta att jag prövade balklänning med mami i torsdags, tror iallafall att jag har hittat den rätta :)


Kommentarer
Nathalie

va fin är vännen :)

2010-02-14 @ 10:11:23
URL: http://nathaliepol.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0