catch me if you can

 
Fick skjuts hem igår, så jag kom hem rätt sent. Men det var skönt att bara chilla igår, kändes väldigt bra :) Somnade på direkten när jag la mig, sen blev jag väckt av ett telefonsamtal typ halv 5, och efter det kunde jag inte somna om vilket var väldigt frustrerande.. Efter kanske en halv timme somnade jag om igen iallafall som tur var. Sen sov jag läääänge vilket var underbart och vaknade av att mallan våldgästade min säng som vanligt hihi. Vi gick till ridhuset och tränade lite, sen gick vi tillbaka och då mötte jag sandra så tog jag ut det andra mongot och skrittade med henne :)

Nu har jag precis tagit en varm dusch och ätit lite mat, så nu är jag back on track igen. Mat är nog det bästa som finns skulle jag vilja säga, får aldrig nog. Känns som jag väger 300 kg just nu också, för så mycket åt jag.
Ikväll blir det mys med min kära vän josefin. Vi har gjort en väldigt bra plan inför kvällen. Vi ska nämligen gå till stan, och efter det ska vi gå på bio hihi. Hurtiga som vi är! Men frågan är egentligen, när lär vi gå...?  Bion börjar kvart i nio. Vi hade iallafall tänkt gå 1½ timme innan den börjar, och jag hoppas verkligen vi hinner fram i tid.. skulle ju vara lite jobbigt om vi missade bion för att vi gick för sakta. Nej så det lär nog bli powerwalk.

nu ska jag chilla lite hade jag tänkt, det väntar ju en tung kväll för min del så borde vila upp mig lite kanske ;)
Måste ju hitta lite varma kläder också så man slipper frysa i denna istid. puss ciaaaaaao




Gamla goda tider



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0