det var bättre förr


Kan inte bestämma mig om jag ska chilla lite nu tills skolan börjar, eller om jag ska sova en stund. Hinner ju faktiskt sova en timme, vilket skulle vara väldigt skönt. Men samtidigt kommer jag vara hur trött som helst när jag vaknar isåfall, därför är det kanske bättre att vara vaken? Ångesten tränger fram.

Träningen gick bra imorse också! haha sötis var trött, det kändes. Kanske var bra att köra slut på krafterna igår, borde köra på det lite oftare kanske hihi. Känner på mig att det kommer bli en lång dag idag.. Skolan börjar tjugo över tolv, därefter två lektioner, sen ner på stan och äta, träna ungarna i hagaström, hem och plugga.. Buu:(

Satt och kollade igenom massa bilder, så kom jag in på bilderna från Teneriffa 08, åh guuud så jag vill tillbaka dit! Hade så galet kul så jag hoppas på en repris inom kort.. hihi
Helt underbart!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0