Do you remember...


Idag har det varit en rätt stressig dag faktiskt, har inte hunnit skriva något här..
Hade ingen träning imorse för jag och nattis skulle gå till högskolan och lyssna lite om olika inriktningar eller linjer eller vad man ska säga. Hittade en som jag fastnade för som det antagligen blir senare någon gång. Vet inte om jag vill vara kvar här i Gävle eller om jag flyttar.. Det får jag fundera lite på, men inget beslut jag behöver ta nu.
Sen gick vi till skolan i snöstormen och åt lunch. Och det verkar som att snön aldrig tar slut där uppe... Blir ju bara värre och värre :o Blir nästan orolig alltså, kommer ju snöa inne och sitta här livet ut.
Sen hade vi samhällsprov..... Gick ändå rätt hyffsat med tanke på hur det kändes igår. Men jag hoppas att jag klarar det iallafall :) Sen traskade vi ner på stan och åt innan det blev träna ungarnaaaaaaaa. Blev subway HIHI
Chillade runt på stan lite, sen for vi till hagaström. Sen hem fort som fan igen för att ha egen träning kl sju.

Ella gick med mig hem och vi planerade inför våran 18års fest som är på FREDAG hihi :D kommer bli goooos ♥
Hoppas på en bra vecka och en bra helg. Hihi är ju trots allt alla hjärtans dag på söndag..
& nu är älskade mallan hemma igen, har saknat dig!! :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0